Dołącz do grona ekspertów naszego bloga księgowego i zaprezentuj swoją wiedzę tysiącom użytkowników. Serdecznie zapraszamy do współpracy wszystkich specjalistów, którzy chcieliby podzielić się swoją wiedzą i szerzej promować swoją działalność.

Jeżeli jesteś specjalistą w swojej dziedzinie i potrafisz w jasny i przejrzysty sposób przedstawić zagadnienia swojej specjalizacji – zapraszamy cię do współpracy.

Zostań ekspertem na naszym blogu!

Co zyskujesz przez bycie ekspertem naszego bloga?

Twoja obecność w gronie ekspertów to doskonały sposób na bezpłatną promocję Twojej firmy. Dzięki prezentacji swojej fachowej wiedzy tysiącom użytkowników możesz zyskać nowych klientów i zostać zauważonym przez nowych partnerów biznesowych.

Każdy ekspert portalu otrzymuje własny profil lub profil firmy, w którym obok zdjęcia i notki biograficznej może zamieścić:

  • informacje na temat działalności,
  • opis ścieżki kariery,
  • bezpośredni kontakt oraz link do swojej strony www.

Dodatkowo, każdy artykuł lub materiał wideo eksperta umożliwia bezpośredni kontakt w formie preferowanej przez autora (telefon, e-mail, formularz www).

Skontaktuj się z nami!

* Rejestracja powyższych danych jest jednoczesnym wyrażeniem zgody na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie zawartych w formularzu informacji przez LeftHand Sp. z o.o. w celach statystycznych i marketingowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119, s. 1). Dane zawarte na formularzu zostaną umieszczone w bazie danych LeftHand Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie i będą wykorzystywane przez administratora danych osobowych w celu podwyższenia jakości oferowanych Państwu usług oraz działań marketingowych. Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie na podany adres poczty elektronicznej treści informacyjnych i reklamowych pochodzących od LeftHand Sp. z o.o. lub innych podmiotów. Użytkownicy mają prawo do rezygnacji z otrzymywania treści, o których mowa w niniejszym zdaniu. 
Link do polityki bezpieczenstwa ochrony danych osobowych.

Reklamy