Po za szeregiem stowarzyszeń i fundacji dużą grupę użytkowników programu LeftHand Pełna Księgowość dla NGO stanowią kluby sportowe. Wśród nich znalazł się m.in.  Koniński Klub Piłkarstwa Kobiecego Medyk POLOmarket Konin.

nasze-medyczki

Jest to kobiecy klub piłkarski z Konina, który powstał w 1985 roku. Obecnie występujący w rozgrywkach Ekstraligi. Od kilku lat zdobywa najważniejsze tytuły w różnych grupach wiekowych, m.in. Mistrzostwo Polski i Puchar Polski.

Pani Renata Betler, ksiegowa KKPK MEDYK, tak komentuje zakup programu księgowego LeftHand:

„Jako osoba prowadząca księgowość jestem przyzwyczajona do pracy w programach księgowych. Miałam już styczność z różnymi programami księgowymi, więc zanim się zdecydowałam na Państwa program porównałam go z innymi programami, szczególnie z tymi skierowanymi do stowarzyszeń. Państwa program wydał mi się bardzo przystępny zarówno w obsłudze, jak i cenowo. Co do samego programu, to jestem już po ustawieniu parametrów związanych z naszym klubem oraz ustaleniu planu kont. Wprowadziłam również już kilka dokumentów, ale nadal jestem jeszcze w fazie poznawania programu.

Po tych początkowych pracach w Waszym programie mogę stwierdzić, że jest on funkcjonalny i łatwy w obsłudze. Jestem przekonana, że spełni on moje oczekiwania.”

Dziękujemy za miłe słowa i życzymy efektywnej pracy z programem LeftHand.

Wszystkie stowarzyszenia, fundacje czy kluby sportowe zachęcamy do przetestowania programu LeftHand Pełna Księgowość dla Stowarzyszeń i Fundacji (więcej informacji na stronie

http://www.lefthand.pl/pl/subsites/dla_stowarzyszen/#oferta_dla_stowarzyszen_fk).

Wszelkie pytania można kierować do działu handlowego. Organizacjami zajmuje się Pani Katarzyna Milewska.

Kontakt:

e-mail: katarzyna.milewska@lefthand.com.pl

tel: 505 971 270 lub 22 427 37 18

testuj       gfds        kup
